
Daugiau nei 104 bilijonai litų yra kasmet išleidžiama pasaulinėje rinkoje grožio pramonės produktams ir šimtai valandų praleidžiama prie veidrodžių. Nepaisant nuosmukio ekonomikoje, grožio priemonių vartojimas nemažėja, o anot Euromonitor International duomenų, pasiūla keliasi iš brangių kosmetikos parduotuvių į vaistines – jose vis dažniau rasite tiek tonikų, tiek makiažų šepetukų bei kitos kosmetikos.
Vieni be kosmetikos priemonių ir į veidrodį nežvilgteltų, o kiti burba, kad tai tik pinigų švaistymas. O ką gi šiuo klausimu mano mokslininkai?
Biologai teigia, jog kosmetikos naudojimas ženkliai įtakoja mūsų gyvenimą. Dažnai girdime posakį „meilė akla“ ir jame visgi slypi didžioji dalis tiesos. Išorinė trauka yra bene svarbiausias faktorius lemiantis partnerio pasirinkimą, teigia biologas Bernardas Finkas (Bernhard Fink), tyrinėjantis žmonių santykius. O kosmetikos dėka paslėpti trūkumai ir paryškinti privalumai padeda patraukti priešingos lyties dėmesį ir padidina tikimybę greičiau susirasti partnerį.
Žurnale „The Journal of Applied Social Psychology“ buvo paskelbti tyrimų rezultatai, kuriais remiantis įrodyta, jog kosmetikos naudojimas netgi padidina tikimybę gauti didesnį atlyginimą bei greičiau pakilti karjeros laiptais.
Tačiau norint teigiamai įtakoti savo gyvenimą, turite išsikelti prioritetus. T.y. ko sieksite naudodami kosmetikos priemones? Jeigu norite atrodyti sveikiau ir natūraliau, svarbiausias bus makiažo pagrindas ir pudra. Jeigu norite paslėpti senėjimo žymes, reikalingas kremas nuo raukšlių bei tušas ir šešėliai. Jeigu jūsų tikslas spinduliuoti seksualumu, reikės sodrių lūpų dažų bei viliojančio žvilgsnio.
Biologas teigia, jog vienas iš svarbesnių signalų apie sveiką kūną ir gerą savijautą yra tolygios spalvos oda. Vadinasi, atsikračius juodų ratilų po akimis bei veido dėmelių, pasiųsite aplinkiniams tik pasąmonėje suvokiamą signalą apie gerą sveikatos būklę. Manoma, jog būtent tai įtakoja vyrų sparčiai augančią kosmetikos naudojimo tendenciją.
Kas rytą veidrodžio atspindyje kandžiai vaiposi raukšlės ir manote, jog visi aplink visų pirma pastebi jas? Pasirodo ne! Visų pirma, apie Jūsų amžių pirminius signalus siunčia veido forma. Jeigu manote, kad veido dalys auga sinchroniškai ir tik iki paauglystės, taip pat klystate. Ausys ir nosis auga visą gyvenimą, todėl apie amžių visų pirma kužda išdavikė veido centre. Tačiau vieniems nosis auga neproporcingai veido formai, o kitiems ne. Pasirodo, šiuos skirtumus reguliuoja genų karalystė, į kurią, deja, kol kas keliai nežinomi.
Tyrimai parodė, jog akys ne tik mato, o taip pat siekia būti matomos! Iš visų gyvų organizmų, tai būdinga tik žmonėms.
Nosies didumą su amžiumi galite slėpti didindami žvilgsnio įspūdį. Mokslininkai teigia, kad moterys turi natūraliai tamsesnes sritis apie akis nei vyrai. Todėl akių kontūro apvedimas tamsesniu pieštuku yra ypatingas moteriškumo signalas vyrams. Būtent dėl šios priežasties nesiūlome šiuolaikiniams vyrams sekti senovės egiptiečių pėdomis, kurie akių kontūrus apsibrėždavo kohl tamsiais dažais.
Moterys turi ne tik natūraliai tamsesnes sritis apie akis palyginus su vyrais, bet ir jų lūpų spalva yra tamsesnė. Tamsesnės lūpos padidina kontrastą su oda, tad šis kontrastas priešingai lyčiai šaukia – štai, Moteris!
Tačiau, tai nereiškia, jog juodi lūpų dažai it magnetas sutrauks visus aplink esančius vyrukus! Pasirodo, patys patraukliausi yra tamsiai raudoni, sodrūs lūpų dažai. Raudonos lūpos parodo gerą kraujo apytaką, vadinasi, sveikatą. O taip pat tai gali būti ir seksualinio susijaudinimo ženklas priešingai lyčiai. Lūpų forma taip pat svarbi! Abiems lytims simetriškos lūpos yra patraukliausios. O lūpų putlumas išskirtinai yra moteriškumo simbolis. Putlumą įtakoja moteriški hormonai, susiję su vaisingumu.
Jūsų el. paštas:
Komentaras:
Pastaba: HTML nėra palaikomas!Įveskite saugos kodą: